








Not only will help create a window for brand awareness, but will open doors to various tools that can help brands engage with consumers.
Apart from the rights to various brand visibility, both on and off the pitch, other sponsorship entitlements provide brands with much more customized tools and channels such as image rights, footage rights, tie-in contents, TV spots, and additional OOH media.
บริหารเเละจัดการสิทธิทางการค้าสำหรับการแข่งขันโอลิมปิก 4 รายการ ได้แก่ the Tokyo 2020 Olympics, the Beijing 2022 Winter Olympics, the 2022 Olympic Youth Week เเละ the Winter Olympics in Lausanne 2020
ต่อยอดธุรกิจ Sport Marketing ด้วยกิจกรรมกีฬาและอีเวนท์วิ่งมาราธอนในรูปแบบ Sport Tourism ให้ผู้ร่วมกิจกรรมได้ซึบซับทิวทัศน์ที่สวยงามตามเส้นทางการแข่งขัน พร้อมทั้งโปรโมทกิจกรรมบนสื่อนอกบ้านเพื่อสร้างการรับรู้ ให้คนร่วมกิจกรรมและท่องเที่ยวสร้างรายได้ให้คนในจังหวัด