Media Planning

Why OOH Media

IMPACTFUL VISUAL AND ATTENTION GRABBING

Large, bold, and visually striking OOH ads grab attention and leave a strong emotional impression.

TRUSTWORTHINESS

OOH advertising is widely regarded as a credible and trusted medium. This trust fosters a sense of reliability and security,

FREQUENCY AND CONSISTENCY

OOH ads are part of our daily journeys; even when consumers aren't actively focusing on them, their brains unconsciously absorb the information. Consistent exposure can help brands stay top-of-mind and increase brand recall.

WIDE REACH WITH LOCATION-BASED TARGETING

OOH media can reach a large audience with unskippable nature,including those who may not be actively seeking information. OOH media allow advertisers to target specific geographic areas, such as neighborhoods, cities, or regions.

Why Plan B

สื่อสารอย่างมีประสิทธิภาพเพื่อให้บรรลุเป้าหมายทางการตลาด และให้แบรนด์ของคุณกลายเป็นส่วนหนึ่งในชีวิตประจำวันของผู้บริโภค

ออกแบบโฆษณา ครบในที่เดียว

ทีม CREATIVE ที่มีประสบการณ์ มากกว่า 10 ปี สามารถสร้างโฆษณาที่ ทำให้น่าจดจำและนำไปสู่ผลลัพธ์ที่ดี ต่อธุรกิจของคุณ

วางแผนสื่อโฆษณา
เข้าถึงกลุ่มเป้าหมายทั่วประเทศ

สื่อนอกบ้านไม่สามารถกดข้ามได้ และอยู่ในตำแหน่งที่เห็นได้ชัดเจน ทำให้โฆษณาของคุณโดดเด่น และเป็นที่จดจำ

ประหยัดเวลา
โปรโมตง่ายกว่าที่เคย

เราเป็นที่ปรึกษาและวางแผนให้คุณได้ แค่มีสินค้า ตั้งแต่คิดแคมเปญโฆษณาไปจนถึงวางแผนช่องทางในการสื่อสาร ให้เข้าถึงกลุ่มเป้าหมายอย่างมีประสิทธิภาพ

วัดผลได้อย่างมีประสิทธิภาพ

เราได้พัฒนาแพลตฟอร์ม Magnetic เครื่องมือวัดผลสื่อนอกบ้าน ทำให้เราสามารถเก็บข้อมูลสถิติของกลุ่มผู้ชมที่มองเห็นป้ายโฆษณา และสามารถนำมาคำนวณเพื่อประกอบกับการวางแผนใช้สื่อนอกบ้าน ว่าประสบความสำเร็จมากน้อยเพียงใด

เจาะกลุ่มเป้าหมายเฉพาะกลุ่ม

ใช้กลยุทธ์ทางการตลาดที่กำหนดเป้าหมายไปยังกลุ่มผู้ชมที่หลากหลายได้อย่างมีประสิทธิภาพ ทำให้สามารถมีส่วนร่วมกับลูกค้าที่สะท้อนถึงแบรนด์ของคุณได้ลึกและง่ายขึ้น

With the most diversified OOH media solutions to serve your business growth .

Contact Us

Contact for more information

    This site is registered on wpml.org as a development site.